Vergelijk 0

U heeft geen artikelen om te vergelijken.

Winkelmandje - 0 item

Uw winkelwagen bevat geen artikelen.

Voor 16:00 besteld, morgen in huis | Gratis thuisbezorgd vanaf € 99,- (daaronder € 4,95) | Winkel nabij Rotterdam | Vragen? Bel 010--226 38 68

Levertijd, ruilen en defecten

Levertijd

Wij verzenden uw bestelling met PostNL en doen dit altijd aangetekend. Er wordt door de PostNL bezorgd op maandag t/m zaterdag. Meer dan 90% van de bestellingen wordt binnen 1 werkdag bezorgd. Als een product niet in voorraad is, nemen we direct contact met u op.

Bezorging:
besteld op maandag – dinsdag bezorgd
besteld op dinsdag – woensdag bezorgd
besteld op woensdag – donderdag bezorgd
besteld op donderdag – vrijdag bezorgd
besteld op vrijdag – zaterdag of maandag bezorgd
besteld op zaterdag – dinsdag bezorgd
besteld op zondag – dinsdag bezorgd

Deze levertijden zijn een indicatie en niet bindend. De levertijden gelden op werkdagen bij een ontvangen en betaalde bestelling voor 15.00 uur.

Tijdens drukke periodes zoals de maand december kan het voorkomen dat het iets langer duurt. Mocht u vragen hebben over de status van uw bestelling, dan kunt u ons altijd bellen (010-2263868) en dan kijken we aan de hand van de Track en Trace code waar uw bestelling zich op dat moment bevindt.

Als u niet thuis bent, dan probeert PostNL het een dag later weer een keer. Mocht u dan weer niet thuis zijn, dan wordt uw bestelling bij een postkantoor bij u in de buurt voor u klaar gelegd. PostNL laat in uw brievenbus een bewijs achter waarmee u het pakket dan kunt ophalen op het postkantoor.

Geen orderbevestiging ontvangen?

Na het betalen krijgt u een order bevestiging. Deze komt soms in de map ongewenste items of de spam box van uw email account. Mocht u dus geen orderbevestiging ontvangen hebben, kijk dan eerst in de spam box. Dit is ook het geval met de mail die wij sturen met de track en trace code. Deze komt ook vaak in de spam box terecht. Zit die ook niet hier in, dan kunt u bellen of stuur een email.

Ruilen

Heeft u een product besteld en het voldoet niet aan uw wensen of de maat is niet goed, dan kunt u het natuurlijk ruilen. De producten mogen natuurlijk niet gedragen en gewassen zijn. Verder dient u ons eerst per email op de hoogte te stellen van het probleem zodat wij u kunnen adviseren over de juiste maat.

Wilt u een product ruilen dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren. Let op: Uw retourzending wordt alleen geaccepteerd als het bestelde product nog in exact dezelfde staat als bij levering verkeert. De bijkomende verzendkosten zijn voor uw rekening.

Bent u niet tevreden met een product dan kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons retourneren. Let op: Uw retourzending wordt alleen geaccepteerd als het product nog in exact dezelfde staat als bij levering verkeert. De bijkomende verzendkosten zijn voor uw rekening. Zodra het product bij ons binnen is krijgt u binnen 7 werkdagen uw aankoopbedrag (zonder verzendkosten) teruggestort op uw rekening.

U kunt natuurlijk ook het product terugbrengen naar onze winkel. Daarvoor moet u wel eerst even bellen naar 010-2263868 of mailen naar info@fight2win.nl.

Defecten

Als u een artikel bij ons gekocht heeft, en het is niet in goede staat aangekomen of vertoont na een paar keer trainen al een defect, dan zullen we altijd zoeken naar de beste oplossing. We vragen altijd om een digitale foto zodat we kunnen kijken wat het probleem is. We zijn altijd coulant! Dus stuur een mailtje of bel op 010-2263868.

Team Fight 2 Win

3rd Millennium BV
Fascinatio Boulevard 1164
2909 VA, Capelle a/d IJssel
Telefoon: 010-2263868
Email: info@fight2win.nl
Kvk: 24294910
BTW-identificatienr: NL814687428.B.01