Fight2Win jaaroverzicht 2022

| Dennis | Reageren
Het jaar is zo goed als voorbij. Een mooi moment om even alles van het afgelopen jaar op een rijtje te zetten. Wat waren bijvoorbeeld de meest verkochte bokshandschoenen? En wat dacht je van onze nieuwe website!

Fight2Win jaaroverzicht 2022

Het jaar 2022 zit er alweer (bijna) op en wat is het allemaal weer snel gegaan. Voor Fight2Win was het sowieso een heel mooi jaar, met als hoogtepunt ‘de lancering van een compleet nieuwe Fight2Win website’. Wat er allemaal nog meer is gebeurd? We zetten alles even voor je op een rijtje.

Top 3 hoogtepunten van 2022

1: Nieuwe Fight2Win website online

Medio juni 2022 zijn we met een team van 4 personen begonnen aan operatie ‘Fight2Win 2.0’. Een meer eerlijke naam zou ‘Fight2Win 4.0’ zijn geweest, want dit zou inmiddels onze 4e website worden. Aangezien we deze keer voornemens waren alles echt wat anders aan te pakken vonden we de gekozen naam alsnog terecht.

Oorspronkelijk was de planning om met de nieuwe website op 1 oktober live te gaan. Echter waren we met een aantal zaken zelf toch niet helemaal tevreden en zijn zodoende bewust enkele flinke stappen terug gegaan. Deze wijzigingen hebben uiteindelijk geleid tot een vertraging van een maand, maar 1 november was het moment dan echt daar en zijn we live gegaan met de nieuwe website. We hebben alles volledig met het eigen team gedaan. Iets waar we erg trots op zijn. Dank voor alle positieve reacties en feedback!

2: Volle container met nieuwe producten

Medio juli kwam eindelijk het verlossende woord: “Jullie container wordt deze week gebracht.” Natuurlijk duurt een container verscheping altijd wel flink wat weken, maar door Corona hebben we deze keer echt lang op onze lading moeten wachten. Bij het uitpakken van de honderden dozen kwamen we er al snel achter dat het absoluut het wachten waard was! Vooral van de kickboksbroekjes waren we heel erg onder de indruk. Hieronder een kleine greep uit onze nieuwe selectie, waaronder de nieuwe city-line kickboks broekjes en de uitbreiding van de nations-line met onder andere Mexico, Spanje, Polen, Kaapverdië, Italië en nog veel meer!

3: Versterking van het Fight2Win team

Medio juni is het Fight2Win team uitgebreid met nieuwe aanwinsten en gezichten op gebied van operationele zaken, e-marketing en automatisering. Welkom jongens!

Meest verkochte product van 2022

Helaas niet echt iets heel bijzonders, maar wel heel erg handig. Vandaar ook dat de XPRT bandages Easy Stretch zwart het meest verkochte product zijn van 2022.

Top 3 meest verkochte bokshandschoenen van 2022

1: Hayabusa bokshandschoenen T3 Carbon Black

2: XPRT Top Gloves zwart

3: XPRT Pro V3 Midnight

Top 3 meest verkochte scheenbeschermers van 2022

1: XPRT scheenbeschermers Competitor V1 zwart

2: King Pro Boxing scheenbeschermers Revo 5

3: XPRT scheenbeschermers All-Round V1 zwart

Slotwoord

Ons team heeft echte passie voor de vechtsport en wij staan ook 100% achter alle spullen welke wij aanbieden en verkopen. Als wij niet tevreden zijn met de kwaliteit van een product dan verkopen wij het simpelweg niet. Mede dat heeft er toe geleid dat 2022 voor Fight2Win het beste jaar ooit was.

Natuurlijk heb jij, als trouwe klant, daar ook een heel groot aandeel in gehad. Bedankt daarvoor! Wij hopen ook in 2023 onze droom te mogen blijven vervullen. Zien we je snel?